איך לבחור מכונה לשטיפת רצפות

מכונת שטיפה לרצפה

כשאתם עומדים לפני בחירה של מכונה לשטיפת רצפות, אתם רוצים להיות בטוחים שאתם תעשו את הבחירה הכי מבריקה ונכונה שלכם. המכונה אמורה ללוות אתכם למשך זמן רב, והיא זו שבסופו של דבר תקבע את רף הניקין בעסק שלכם. אז איך תדעו למה עליכם לשים לב לפני שאתם בוחרים את המכונה לשטיפת רצפות שלכם? במיוחד בשבילכם! המדריך המלא לבחירת מכונה לשטיפת רצפות שתהיו מרוצים ממנה לאורך זמן!

מי נדרש למכונת שטיפה לרצפה

למכונת שטיפה לרצפה, יידרשו בדרך כלל עסקים מהסקטור התעשייתי, אשר נדרשים לניקוי רצפות של שטחים גדולים אשר יד אדם אינה יכולה להשתלט עליהם באופן עצמאי בזמן עבודה ממוצע. התפקיד של מכונת שטיפה לרצפה, נועד להחליף את העבודה האנושית ולבצע שטיפה מעמיקה של השטח התעשייתי על ידי מכונה ייעודית אשר יש לה את האנרגיה והטכניקות לניקוי וקרצוף יסודי של הרצפה, כך שלאחר הניקיון של מכונת השטיפה לרצפה היא תישאר נקייה, מבריקה ונוצצת.

למה חשוב להשתמש דווקא במכונת שטיפת רצפות?

קיימות כמה סיבות שבגלל מומלץ וכדאי להשתמש, במכונת שטיפת רצפות לצורך הניקיון הכללי של עסקים, מפעלים ושטחים תעשייתיים. ראשית, השימוש במכונת שטיפת רצפות חוסך כוח אנושי רב של צוות אנשי ניקיון, ומאפשר גם חיסכון כספי של זמן עבודה מיותר. שנית, כאשר הניקיון של הרצפות מבוצע בעזרת מכונת שטיפת רצפות, ניתן להיות בטוחים כי תוצר הניקיון אכן יהיה ברמה גבוהה, וכזו שמאפשרת תפעול שוטף נוסף בלי לכלוך, אבק או כתמים לא נעימים. ושלישית, במיוחד בתעשייה בה קיימים אנשי צוות רבים אשר גם מתחלפים, יש להקפיד על בריאות העובדים, על ידי מכונת שטיפת רצפות שגם מעניקה חיטוי לרצפות, ובכך היא תורמת לבריאות העובדים והעוברים והשבים, משמידה חיידקים ומונעת העברת והתפשטות מחלות.

אז איך בוחרים את המכונה לשטיפת רצפות שלכם?

כדי שהמכונה לשטיפת רצפות אותה אתם עומדים לקנות או לשכור, אכן תענה על הצרכים שלכם ותשרת אתכם לשביעות רצונכם, מומלץ שהיא תהיה כמה שיותר מותאמת לכם באופן אישי. כיון שככל שהיא תהיה יותר מדויקת עבור הצרכים שלכם, כך היא גם תוכל להגשים את המטרות והיעדים שלכם בצורה הכי מיטבית ואופטימלית. אז איך בוחרים את המכונה לשטיפת רצפות שהכי מתאימה לכם? בהתאם לפרמטרים הבאים:

ניקוי ספציפי או ניקוי שטח מלא

ישנם שטחים תעשייתיים אשר נדרשים לניקוי לא רק לאחר יום עבודה ארוך, אלא גם במהלך יום העבודה עצמו בשטחים הצפופים ומלאי האדם. במקרה כזה, על מכונת שטיפת הרצפות להתאים גם עבור שטחים קטנים וספציפיים אשר צברו לכלוך או כתמים, ויש לנקותם מבלי להקים את כל העובדים ולפנות את המשטח. 

מהו שטח הרצפה שנדרש לניקוי?

שטח הרצפה הכללי שנדרש לניקוי, הוא פרמטר חשוב במיוחד לבחירת  מכונת שטיפה לרצפות, כיוון שכל מכונת שטיפה מתאימה לגודל שטח אחר. את השטח יש לחשב במ"ר וקלחת בחשבון גם שטחים נלווים, כמו: מדרגות, רמפות, פרוזדורים, נישות פנימיות ועוד. ככל שטווח העבודה של מכונת השטיפה הוא רחב יותר, כך המכונה תתאים באופן יחסי לשטח ניקוי גדול יותר.

סוג הרצפה אשר נדרשת לניקוי

כל מכונת שטיפה מתאימה לסוגי רצפות ספציפיות, כאשר כל סוג רצפה דורשת מכונת שטיפת רצפות ייעודית. אינה דומה רצפה שעשויה מפרקטים, למכונת שטיפת רצפות שמיועדת לרצפה שעשויה מחרסינה, גרניט,  פורצלן, בטון מוחלק ועוד. במקרה בו אתם נדרשים לניקוי של כמה סוגי רצפות, ייתכן ותוכלו למצוא מכונת שטיפת רצפות אחת אשר מתאימה לכמה סוגי רצפות.

מהו כוח החשמל לו אתם נדרשים?

לפני שאתם בוחרים את מכונת שטיפת הרצפות שלכם, בדקו מהו משך העבודה הרצוף לו תידרשו בעת פעילות המכונה. ככל שמשך זמן השימוש ארוך יותר, יהיה עליכם לבחור מכונה שטווח זמן הפעולה שלה לאחר ההפעלה הינו ארוך יחסית. וכן להפך, ככל שזמן ההפעלה הרצוף לו אתם נדרשים באופן ממוצע הינו נמוך יותר, כך גם תוכלו לבחור מכונה אשר מתאימה לפחות שעות פעילות בהתאם לאנרגיית החשמל שלה.

נוחות השימוש של המכונה

בסופו של דבר, גם מכונה לשטיפת רצפות אינה פועלת באופן עצמאי, אלא על ידי איש ניקיון שאחראי להפעלה שלה. ולכן, עליכם לדאוג לכך שהמכונה תהיה קלה להפעלה ולשטיפה, ושאיש הניקיון יוכל להפעיל אותה למשך זמן ארוך מתוך נוחות מרבית, על מנת שעבודת הניקיון תתנהל בצורה הכי יעילה ואיכותית שניתן.

בטיחות המכונה לשטיפת רצפות

יש לשים דגש רב על הבטיחות של המכונה לשטיפת רצפות, כיוון שמכונה שאינה בטוחה עלולה לגרום לנזק רק לא רק ברכוש אלא גם חלילה בחיי אדם. ולכן, יש לבחור רק מכונה לשטיפת רצפה אשר עומדת בתנאי התקן המחמירים והיא בעלת מנגנונים למניעת החלקה של המכונה. בנוסף, עבור מפעלים דליקים במיוחד, ניתן למצוא גם מכונות לשטיפת רצפות חסינות פיצוץ, מה שימנע נזק רב של פיצוץ המכונה במקרה של לחץ אוויר או שריפה.

לסיכום: מכונה לשטיפת רצפות בוחרים אצל מן מכונות ניקוי!

חברת מן מכונות ניקוי מעמידה לרשותכם מגוון רחב של מכונות לשטיפת רצפות, בהתאם לצרכים השונים והתכונות המאפיינות שמתאימות את עצמם עבורכם. אצל מן מכונות ניקוי תוכלו להתרשם ממבחר של מכונות לניקוי רצפות מהשורה הראשונה, עם תוצרים מבריקים במיוחד ועמידה בתקני הבטיחות הכי מחמירים.

חברת מן מכונות ניקוי – פתרונות מבריקים לניקוי תעשייתי. חברתנו מספקת את כל פתרונות הניקוי לתעשייה בהתאמה מלאה לדרישת הלקוח.

חברתנו אחראית על יבוא, שיווק ומתן שירות למכונות ניקוי תעשייתיות כגון מכונת שטיפה תעשייתית, מכונת שטיפה לרצפה, שואב אבק תעשייתי, מטאטא כביש, מכונת פוליש וכו'. 

כמו כן חברתנו מספקת שירות השכרת מכונות שטיפה לפי הדרישה. 

לפרטים נוספים צרו קשר עם מן מכונות ניקוי.



מחפשים פתרון ספציפי? ניתן ליצור איתנו קשר בטלפון: 073-3245370

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם



    x
    סייען נגישות
    הגדלת גופן
    הקטנת גופן
    גופן קריא
    גווני אפור
    גווני מונוכרום
    איפוס צבעים
    הקטנת תצוגה
    הגדלת תצוגה
    איפוס תצוגה

    אתר מונגש

    אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

    סייגי נגישות

    למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

    רכיב נגישות

    באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים. רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.