הכל על מכונות שטיפה תעשייתיות – יתרונות ,חסרונות ובטיחות

מכונת שטיפה תעשייתית

מכונת שטיפה תעשייתית, היא הדרך שלכם לאפשר ניקיון מקסימלי לאורך כל שעות היום וימות השנה, בצורה שתבטיח לא רק את רמת הניקיון האבסולוטית – אלא גם את הניקין העובדים או השוהים באזור הניקוי אז אילו מאפיינים טומנת בתוכה מכונת השטיפה התעשייתית? מהם היתרונות והחסרונות שלה? ולאילו אלמנטים של בטיחות יש להתייחס ? התשובות לכל השאלות במדריך שלפניכם.

קצת על מכונות שטיפה תעשייתיות

כשאתם מחפשים מכונות שטיפה תעשייתיות, אתם רוצים להיות בטוחים שאתם עושים את הבחירה הנכונה, אשר תאפשר לכם ניקיון מקסימלי ולטווח הארוך. במקביל, חשוב לכם במיוחד שהמכונה תחזיק לאורך זמן, כאשר ביצועי הניקיון שלה יהיו עוצמתיים גם לאחר כמה שנים בדיוק כמו בתחילת דרכה של המכונה. ולכן, מומלץ לבצע את קניית המכונה מתוך כובד ראש ושיקול שעת מושכל.

החובה שבמכונות שטיפה תעשייתיות

כשמדובר על הבית שלכם, ייתכן כי תוכלו להשתלט על השטח המוגבל בעזרת שטיפה ידנית או על ידי עוזרת שתעשה בשבילכם את העבודה. אך במקרה בו מדובר בתעשייה או מפעלים, עולה הצורך במכונת שטיפה תעשייתית, אשר תשתלט באופן עצמאי כל חלל גדול ותאפשר עמידה בסטנדרטים גבוהים של ניקיון, גם במקומות הומי אדם, פעילות ואבק.

היתרונות של מכונת שטיפה תעשייתית

  • התאמה לחללים מגוונים ושליטה על ניקיון של חללים גדולים במיוחד.
  • מהירות עוצמתית של ניקיון, אשר מחליפה בקלות את הניקין האנושי על ידי ניקיון תעשייתי מבריק של מכונות שטיפה.
  • יכולת עבודה של כמה שעות רצוף מבלי מנוחה או הטענה, מה שמאפשר ניקיון מהיר של שטחים גדולים ללא הפסקה.
  • ניקיון יומיומי שוטף של המשטחים הנדרשים
  • קלה לניקוי ולתחזוקה באמצעות המכשור המתאים והמיועד במיוחד עבור כך.
  • ניתן להשיג מכונות שטיפה מתקפלות אשר אינן תופסות מקום רב מידי בעת שהן אינן פעילות.
  • המכונה מאפשרת לא רק ניקוי של משטחים אלא חיטוי מלא מאבק וחיידקיים על מנת לשמור על הסביבה האנושית ולמנוע העברת מחלות.
  • ישנן מכונות שטיפה אשר מגיעות עם כיסא ייעודי עבור האדם המפעיל אותן, מה שמאפשר הפעלה קלה ואיכותית של מכונת השטיפה לאורך זמן וללא מאמץ רב מידי מאת המפעיל של המכונה.
  • המכונה מתאימה לכל סוגי הרצפות, החל מפרקטים, המשך ברצפות בטון מוחלק וכלה בשיש, אריחי חרסינה ועוד.
  • המכונה הופכת את מלאכת הניקוי הכללי לקלה, מהירה, יעילה ואפקטיבית וכך אתם יכולים להוריד מכם לחלוטין את עול הניקוי.
  • המכונה מחזיקה מעמד לאורך זמן וכך היא יכולה לספק לכם שירות ארוך טווח.
  • ניתן להשיג מכונות שטיפה אשר מתאימות גם לחללים קטנים וצפופים ולניקוי מקיף גם בעת שהייה אנשים בסביבה.
  • המכונות הן בעלות יכולת תמרון גבוה ויכולות להסתדר בחללים מסוגים שונים.

חסרונות אפשריים של מכונות שטיפה תעשייתיות

מכונה שאינה בטיחותית היא מסוכנת לחיי אדם, ולכן על המכונה לעמוד בתווי תקן אשר קובעים את רמת הבטיחות שלה, ומבטיחים מניעת החלקה של המכונה וגם מניעה של פיצוץ המכונה במקרה של תקלה, על מנת למנוע נזק תעשייתי ארוך טווח. חשוב לזכור כי אלמנט הבטיחות במכונות שטיפה תעשייתיות הוא חשוב לאין שיעור, ויש להתייחס אליו בתשומת הלב הראויה כיוון שהוא לא נוגע רק לרכוש אלא לבטיחות חיי אדם.

איפה כדאי לרכוש מכונות שטיפה תעשייתיות?

אם אתם מעוניינים להיות בטוחים ברכישה שלכם, בעת שאתם מבצעים את הבחירה הגורלית של  מכונת השטיפה התעשייתית שלכם, ההמלצה היא לבצע את הקנייה בחברת מן מכונות ניקוי. חברת מן מכונות ניקוי קיימת כבר מעל לעשרים שנה והיא מציעה עבורכם סט פתרונות מבריקים במיוחד עבור צרכי הניסיון התעשייתיים שלכם. לחברה ניסיון רב במתן שירות לחברות מובילות במשק, כמו: שטראוס, תנובה, קופיקס, דגנית עין בר ונתיב החסד. מגיע גם לכם להצטרף למאות לקוחות מרוצים!

מה תוכלו לקבל רק אצל חברת מן מכונות ניקוי?

בחברת מן מכונות ניקוי תמצאו לא רק מכונות שטיפה תעשייתיות, אלא את כל פתרונות הניקוי שנדרשים לסקטור העסקי והתעשייתי: מכונות שטיפה, מטאטאי כביש, שואבי אבק תעשייתיים, מקרצפות ומכונות שטיפה בלחץ. החברה מעניקה לכם אחריות מלאה בכל רכישה של אחד ממוצריה, והיא אף מעמידה לרשותכם מוסך ייעודי עם אנשי מקצוע וחלקי חילוף בכל מקרה בה מתעוררת תקלה באחד מחלקי המכונה. כי כאשר אתם רוכשים מכונות לניקיון אצל חברת מן מכונות ניקוי אתם יכולים להיות בטוחים שתקבלו ליווי מלא לאורך כל הדרך, מה שיהפוך אתכם להרבה יותר משבעי רצון.

השכרת מכונות שטיפה מאת מן מכונות ניקוי

פעמים רבות, העסקים השונים יעדיפו לבצע שכירות של מכונות הניקיון, ולאו דווקא רכישה שלהם, על מנת להימנע מן התחזוקה העצמית השוטפת שקניית מכונת שטיפה עלולה לדרוש מהם ומאת צוות הניקיון שלהם. ולכן, חברת מן מכונות ניקוי מעמידה לרשותכם מחלקת השכרה מגוונות, בה תוכלו לשכור למשך תקופות שונות כל מכונת ניקיון באשר היא, ולהנות מחוויית שירות עוצמתית לאורך כל הדרך ומענה לכל בעיה המתעוררת ועומדת על הפרק.

לסיכום

כעת גם אתם יודעים מהן היתרונות הייחודיים של מכונות שטיפה תעשייתיות, וכיצד הן יכולות להפוך את החיים שלכם ושל העובדים שלכם להרבה יותר קלים ונוחים, על ידי הציוד החדשני והמתקדם והתכונות הבלעדיות והבטיחותיות של מכונת השטיפה. ניתן להשיג מכונות שטיפה איכותית בחברת מן מכונות ניקוי.

חברת מן מכונות ניקוי – פתרונות מבריקים לניקוי תעשייתי. חברתנו מספקת את כל פתרונות הניקוי לתעשייה בהתאמה מלאה לדרישת הלקוח.

חברתנו אחראית על יבוא, שיווק ומתן שירות למכונות ניקוי תעשייתיות כגון מכונת שטיפה תעשייתית, מכונת שטיפה לרצפה, שואב אבק תעשייתי, מטאטא כביש, מכונת פוליש וכו'. כמו כן חברתנו מספקת שירות השכרת מכונות שטיפה לפי הדרישה.

פרטים נוספים צרו קשר עם מן מכונות ניקוי.



מחפשים פתרון ספציפי? ניתן ליצור איתנו קשר בטלפון: 073-3245370

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם



    x
    סייען נגישות
    הגדלת גופן
    הקטנת גופן
    גופן קריא
    גווני אפור
    גווני מונוכרום
    איפוס צבעים
    הקטנת תצוגה
    הגדלת תצוגה
    איפוס תצוגה

    אתר מונגש

    אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

    סייגי נגישות

    למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

    רכיב נגישות

    באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים. רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.