חומרי ניקוי נפוצים למכונות פוליש תעשייתיות

מכונת פוליש

מכונות פוליש מהסוג התעשייתי מבצעות את תפקידן על הצד הטוב ביותר כאשר משתמשים בחומרי ניקוי איכותיים. לפני שנסביר יותר על כך, נציין כי מכונות פוליש תעשייתיות משמשות לניקוי ופוליש איכותי במגוון משטחים.  משטחים אלה יכולים לכלול לדוגמה קרמיקה, שיש וחומרים אחרים. מכיוון שהעלות של המכונות הללו עשויה להיות יחסית גבוהה, ישנן חברות שבוחרות בפתרון של השכרת מכונות שטיפה, לפרקי זמן משתנים. כמו כן, שימו לב כי שימוש בחומרי ניקוי לא מתאימים עלול לגרום לנזק או קורוזיה ולכן – בחרו רק חומרי ניקוי מתאימים ומומלצים.

חומרי ניקוי מסוגים שונים ומשמעותם

המטרה חשובה של חומר הניקוי היא להסיר כל אבק וחלקיקים זרים מפני השטח של החומר או המשטח שאותו מנקים ושעליו מבצעים פוליש. סוג החומר צריך להתאים היטב למכונה שבה אתה משתמש ולסוג הפוליש שרוצים לבצע. ישנם חומרי ניקוי מסוגים שונים, למשל:

  1. חומרי ניקוי כימיים – משמשים להסרת שומן ולכלוך ממשטחים, בשיטה כימית.
  2. חומרי ניקוי על בסיס מים – אלה חומרים אשר משמשים להפחתת חמצון, חלודה, קורוזיה או תגובות כימיות אחרות הגורמות לנזק למשטח מסוימים.
  3. חומרי ניקוי על בסיס שמן – חומרים מהסוג הזה משמשים להסרת שמן וכתמים במגוון רחב של תעשיות או מערכות הנדסיות.

ניקיון ללא פגיעה במשטחים או בעובדים

אחת המטרות החשובות של מכונות שטיפה לרצפות היא לבצע את פעולת הניקוי בצורה יסודית אך גם במהירות. לרוב מדובר על ניקוי משטחים רחבי ידיים, ולכן נדרשות מכונות מהירות יחסית, בשילוב חומרי ניקוי יעילים ואיכותיים. אחת המשימות החשובות ביותר עבור של כל מכונת פוליש וניקוי תעשייתית היא שמירה על ניקיון תוך מניעת פגיעה במשטחים. כדי להשיג זאת, חברות רבות משתמשות בשילוב של מים וכימיקלים שעלולים להזיק לעובדים לא ממוגנים. ניתן וצריך להימנע מכך על ידי שימוש בחומרים מתאימים (חומרי ניקוי ידידותיים לאדם ולסביבה) או מיגון העובדים.

איך לייעל את תהליך הניקוי

יש הרבה יותר מאשר מכונת שטיפה לרצפה מסוג אחד. למען האמת ישנם סוגים רבים ושונים של מכונות פוליש תעשייתיות. כל סוג של מכונה או כל משפחה של מכונות עשויים לדרוש סוגים ייעודיים של חומרי ניקוי. זה חשוב לציון משום שבחירה בחומר ניקוי שלא מתאימה למכונה מסוימת, תפחית את היעילות של פעולות הפוליש והניקוי. תמיד צריך לבדוק מהו סוג המכונה ואילו סוגים של חומרים מתאימים לה על פי הגדרות היצרן או המתכנן.

איך פועלים חומרי ניקוי נפוצים למכונות פוליש מהסוג התעשייתי

חומרי ניקוי עבור ניקוי ופוליש עשויים להיות כימיקלים ייעודיים, המשמשים במכונות פוליש כדי להסיר לכלוך או בוצה או לסלק שאריות ממשטחים שעוברים פוליש וניקוי. היישום של חומרי הניקוי הנפוצים עשוי להיעשות בדרך של ריסוס התמיסה הנוזלית על המשטח. לאחר מכן מתחיל התהליך היסודי של קרצוף, פוליש וניקוי.

במקרים מסוימים, חומר הניקוי יעבור תהליך של ערבוב עם ממס נוזלי. הממס נועד לייעל את הפעולה וזה יכול לכלול מרכיבים כגון מים או חומרים על בסיס כוהל. הממס מאפשר ריסוס, פוליש וניקוי איכותיים מאוד. הממס, שהוא החומר הממיס, מסייע בהמסת סוגי לכלוך שונים וכן שאריות שנותרו לאחר הפוליש. אנשי מקצוע מתארים את תהליך מריחת חומרי הניקוי כהרטבה.

חשוב לציין כי בחירת חומרי הניקוי המתאימים ישפיעו על עלויות התפעול השוטפות. חומרי ניקוי נפוצים וטובים יכולים להפחית את הוצאות התפעול והתחזוקה של מכונת שטיפה תעשייתית, ביחד עם השגת תוצאות טובות. אגב, חומרי הניקוי יכולים להגיע לא רק כנוזל אלא גם באבקות. במקרה זה, יש להכין את החומר לפני השימוש. מערבבים עם מים לפני הפוליש.

חברת מן מכונות ניקוי – פתרונות מבריקים לניקוי תעשייתי. חברתנו מספקת את כל פתרונות הניקוי לתעשייה בהתאמה מלאה לדרישת הלקוח.

חברתנו אחראית על יבוא, שיווק ומתן שירות למכונות ניקוי תעשייתיות כגון מכונת שטיפה תעשייתית, מכונת שטיפה לרצפה, שואב אבק תעשייתי, מטאטא כביש, מכונת פוליש וכו'. 

כמו כן חברתנו מספקת שירות השכרת מכונות שטיפה לפי הדרישה. 

לפרטים נוספים צרו קשר עם מן מכונות ניקוי.



מחפשים פתרון ספציפי? ניתן ליצור איתנו קשר בטלפון: 073-3245370

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם



    x
    סייען נגישות
    הגדלת גופן
    הקטנת גופן
    גופן קריא
    גווני אפור
    גווני מונוכרום
    איפוס צבעים
    הקטנת תצוגה
    הגדלת תצוגה
    איפוס תצוגה

    אתר מונגש

    אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

    סייגי נגישות

    למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

    רכיב נגישות

    באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים. רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.