כיצד מכונות שטיפה בלחץ מחוללות מהפכה בניקיון הבית

מכונת שטיפה בלחץ

מהי מכונת שטיפה בלחץ?

מכונת שטיפה בלחץ היא מכונה המשתמשת במים בלחץ גבוה כדי להסיר לכלוך, עובש ופסולת אחרת מהמשטחים. מכונות שטיפה בלחץ משמשות לעתים קרובות לניקוי שבילי גישה, מדרכות ופטיו. כמו כן הן משמשות גם לניקוי החלק החיצוני של כלי רכב כמו מכוניות, משאיות, סירות וקרוואנים. מכונות אלו  יכולות להיות מופעלות באמצעות חשמל או גז. מקור הכוח קובע את סוג מכונת השטיפה.

מכונות שטיפה חשמליות בלחץ הן הטובות ביותר לעבודות קטנות בבית או במשרד מכיוון שהן קלות משקל ונוחות לשימוש. לועמ זאת, מכונות שטיפה בלחץ מופעלות על גז הן חזקות יותר מאלה חשמליות וניתן להשתמש בהן לעבודות גדולות יותר כמו ניקוי סיפון גדול או אזור פטיו.

החבר הכי טוב של מכונת השטיפה בלחץ – בעל הבית

מכונת שטיפה בלחץ היא מכונה המשתמשת במים בלחץ כדי להסיר לכלוך, לכלוך וחומרים אחרים שעלולים להשפיע לרעה על מראה בניין או משטח אחר. הן משמשות במסגרות רבות ושונות, אך לרוב הן נתפסות ככלי לניקוי בתים ומרצפות בפרט. שטיפה בלחץ היא אחת הדרכים הטובות ביותר לשמור על הבית שלך במיטבו. זה יכול לשמש גם לניקוי רהיטי חוץ, כבישים, מדרכות ופטיו. עם מכונת השטיפה בלחץ הנכונה,לא צריך אפילו סבון!

איזה סוג של מכונת שטיפה בלחץ הכי מתאים לך?

סוג מכונת שטיפה בלחץ המתאימה, תלוי בסוג המשטח שמנקים ותדירות השימוש בו. למכונת שטיפה בלחץ מופעלת על גז יש יותר כוח מאשר מכונת שטיפה לרצפה חשמלית, אך היא דורשת שקע חשמל. מכונת שטיפה חשמלית מונעת על ידי סוללות היא אמנם ניידת יותר אך אין לה כוח רב כמו מכונת שטיפה בלחץ המופעלת על גז.

שטיפה בלחץ – יצירת בית ללא רבב עם מעט מים

שטיפה חיצונית בלחץ פועלת בצורה הטובה ביותר על משטחים שאינם מלוכלכים מדי או בעלי גימור משטח קשה כמו לבנים או בטון. שטיפת צבע ביתית בלחץ חיצוני היא תהליך של הסרת לכלוך, שומן וכתמים אחרים מציורי צבע על מכוניות וכלי רכב אחרים.

יתרונות וחסרונות שטיפה בלחץ

לשטיפה בלחץ מגוון יתרונות וחסרונות. לדוגמה, היא יעילה יותר משטיפה ידנית, וניתן להשתמש בה כדי לנקות כתמים קשים ביותר. עם זאת, שטיפה בלחץ אינה בטוחה כמו שיטות אחרות, כמו שטיפה ידנית. חסרונה העיקרי הוא שהיא עלולה לגרום לנזקי מים למשטח הנשטף בלחץ והוא אינו בטוח כמו שיטות ניקוי אחרות כמו שטיפה בכוח או קרצוף עם מברשת.

למידע נוסף קראו גם על: מכונת שטיפה תעשייתית



מחפשים פתרון ספציפי? ניתן ליצור איתנו קשר בטלפון: 073-3245370

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם



    x
    סייען נגישות
    הגדלת גופן
    הקטנת גופן
    גופן קריא
    גווני אפור
    גווני מונוכרום
    איפוס צבעים
    הקטנת תצוגה
    הגדלת תצוגה
    איפוס תצוגה

    אתר מונגש

    אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

    סייגי נגישות

    למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

    רכיב נגישות

    באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים. רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.