מכונות שטיפה פעם והיום

מכונות שטיפה תעשייתיות

מכונות שטיפה כבר מזמן הפכו להיות פריט הכרחי בכל בית ועסק. מכונות שטיפה לרצפה יעילות הרבה יותר מאשר כל שיטת ניקיון אחרת, לכן רבים נוהגים להגדיר אותן כמכונות שמתאימות לליגה של הגדולים בכל הנוגע לתחום הניקיון. המכונות האלו מתאימות לשימוש בכל מקום, החל מניקוי של מטוסים, מנועים ועד לניקיון של בתים.
אם אתם חושבים שאתם יודעים את כל הפרטים על מכונות שטיפה לרצפות, אנחנו מזמינים אתכם לקרוא את השורות הבאות ולבדוק אם אתם אכן בקיאים בכל הנוגע לתחום.

מכונת השטיפה הראשונה בהיסטוריה

אלפרדו קארשר היה בחור גרמני צעיר שפיתח לראשונה בהיסטוריה מכונות שטיפה. בשנת 1924 הוא סיים את לימודי במכון הטכנולוגי ומיד לאחר מכן, עבר לעבוד בעסק משפחתי שהיה בבעלות אביו. העסק ייצר מוצרים חקלאיים שונים.
במהלך עבודתו במקום, אלפרדו מצא את עצמו מפתח לא מעט מוצרים טכנולוגיים שקשורים בין היתר לתחומים הבאים:

  • חימום
  • תנורים
  • מריצות
  • טרקטורים ועוד

הפריצה הגדולה של אלפרדו התרחשה בשנת 1950, במהלכה הוא פיתח את מכונת השטיפה בלחץ שהפכה עם השנים להיות שימושית עבור כל אדם. לאחר שהוא פיתח את המכונה הזו, הוא הקים חברה שמתמחה במוצרי ניקיון. חברה זו נחשבת עד היום לחברה איכותית ומתקדמת בכל הנוגע לתחום של מכונות שטיפת רצפות וניקיון. מדובר כמובן בחברת "קרשר" המוכרת עבור רבים.

מהי מכונת שטיפה

 מכונת שטיפה כשמה כן היא, מיועדת לשטיפה. מכונות שטיפה מיועדות לניקיון של משטחים מלוכלכים מאוד. היתרון המשמעותי בשימוש במכונות שטיפה הוא שהן משמשות להסרת כתמים קשים ביעילות גבוהה ובמינימום זמן ומאמץ. ניתן להשתמש במכונות אלו בתחומי הניקיון הבאים:

  • גינות
  • מרצפות ושבילים בחצר הבית
  • משטחי עבודה שונים
  • ניקוי פנימי של רכבים במכון לשטיפת מכוניות

ניתן למצוא את המכונות הללו במכונים לשטיפת רכב, סופרים, מרכזי קניות ועוד.

סוגי מכונות שטיפה

יש 3 סוגים של מכונות שטיפה, להלן פירוט אודותיהם:

מכונות שטיפה מסוג זה, הן מכונות שמוחזקות על ידי המפעיל, כאשר הוא צועד בסמוך אליהן ומוביל אותן אל משטחים שונים שבהם יש צורך לבצע את  הניקיון.

מכונות מסוג זה מופעלות כאשר המפעיל שלהן יושב עליהן, כלומר, רכוב (בדומה לנהיגה ברכב).המפעיל עושה שימוש בדוושות ובהגה שקיימים על המכונה, כך שהוא יכול לכוון את הנסיעה אל משטחי הניקיון השונים.
מכונות מסוג זה מיועדות ברוב המקרים למשטחים גדולים מאוד.

מכונה לשטיפת רצפות הינה גדולה יחסית אך דינאמית. כך שניתן להזיז אותה בנוחות על הרצפה ולנקות בקלות וביעילות. יש מגוון רחב של מכונות שטיפה מסוג זה וברובן נעשה שימוש לצרכי התעשייה.

מכונת שטיפה בלחץ

השימוש במכונה מסוג זה מותאם לניקוי של משטחים בלחץ מים גבוה, כאשר המטרה בסופו של דבר היא להסיר את הכתמים הקשים ביותר בקלות ובמהירות. המכונה עובדת על לחץ מים גבוה וניתן להשתמש בה עם מים חמים או קרים. שימוש במכונה זו הופך כל פעולה של ניקיון ליעילה הרבה יותר. הסיבה לכך היא שמכונת שטיפה בלחץ, מייצרת אדים במהלך השטיפה, כך שניתן להמיס כל לכלוך, גם לכלוכים שנחשבים קשים לניקוי.
מכונות אלה מתאימות לשימושים פרטיים, אך מרבית השימושים בהם נעשים בתעשייה.

ראוי לציין כי יש כמה סוגים של מכונות שטיפה בלחץ:

  • מכונות עם חיבור לחשמל
  • מכונות שמונעות באמצעות בנזין או סולר

מכונות שטיפה בלחץ משמשות בין היתר לניקוי של המשטחים הבאים:

  1. משטחי בנייה

לעיתים קרובות, במהלך הבנייה, ישנם לכלוכים קשים מאוד שלא ניתן להסיר אותם בדרך הרגילה (למשל, באמצעות דלי וסמרטוט ספונג'ה או באמצעות קרצוף עם סקוץ' כלים). לכן, במקרים אלו, ניתן לנקות בקלות באמצעות מכונה לשטיפה בלחץ. מכונה זו מסירה את הכתמים והלכלוכים שהצטברו על הרצפות במהלך הבנייה.

  1. מכוניות

אם שלחתם את הרכב שלכם לניקיון פנימי, סביר להניח שראיתם לא פעם שהמנקה עושה שימוש במכונת שטיפה שגורמת לפנים הרכב שלכם להיראות מבריק יותר מיום הקנייה שלו.

  1. משטחים ואלמנטים שקשורים לתחום השיפוץ והבנייה

לעיתים יש צורך לנקות משטחים מקרמיקה, שיש ומחומרים אחרים שקשורים לתחום השיפוץ והבנייה. מדובר במשטחים שנותרו עליהם שאריות צבע, מלט וכו'. השימוש במכונות השטיפה בלחץ מסיר את כל הכתמים כלא היו.

  1. מכונות חקלאיות

חקלאים רבים מכירים את הרגע שבו נדמה שהמכונה שובקת חיים. לעיתים קרובות, ניתן לשנות את המצב על ידי ביצוע ניקיון אינטנסיבי למכונה.
המכונות החקלאיות מתמלאות עם הזמן בשאריות של אדמה, עשבים וכו'. שימוש קבוע במכונת שטיפה בלחץ מאפשר למכונה החקלאית לעבוד חלק ללא שאריות. מכונת שטיפה בלחץ  נחשבת לטובה ביותר לניקיון מסוג זה.

סיכום

 כעת, אתם יודעים את כל הפרטים אודות מכונות השטיפה, כך שנותר לכם רק לבחור את המכונה המתאימה לכם ביותר. אם אתם מתלבטים בין מגוון מכונות השטיפה הקיימות באתר, אנו מזמינים אתכם להרים טלפון או ללחוץ על לשונית "צור קשר" ולהתייעץ עם המומחים של מן מכונות ניקוי. נציגינו ישמחו לעמוד לשירותכם, לשמוע את הצורך שלכם ולהתאים לכם את המכונה הנכונה ביותר עבורכם.

חברת מן מכונות ניקוי – פתרונות מבריקים לניקוי תעשייתי. חברתנו מספקת את כל פתרונות הניקוי לתעשייה בהתאמה מלאה לדרישת הלקוח.

חברתנו אחראית על יבוא, שיווק ומתן שירות למכונות ניקוי תעשייתיות כגון מכונת שטיפה תעשייתית, מכונת שטיפה לרצפה, שואב אבק תעשייתי, מטאטא כביש, מכונת פוליש וכו'. 

כמו כן חברתנו מספקת שירות השכרת מכונות שטיפה לפי הדרישה. 

לפרטים נוספים צרו קשר עם מן מכונות ניקוי.



מחפשים פתרון ספציפי? ניתן ליצור איתנו קשר בטלפון: 073-3245370

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם



    x
    סייען נגישות
    הגדלת גופן
    הקטנת גופן
    גופן קריא
    גווני אפור
    גווני מונוכרום
    איפוס צבעים
    הקטנת תצוגה
    הגדלת תצוגה
    איפוס תצוגה

    אתר מונגש

    אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

    סייגי נגישות

    למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

    רכיב נגישות

    באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים. רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.