כל מה שחשוב לדעת על מכונות שטיפה בלחץ לתעשייה

שואב אבק תעשייתי

מכונות שטיפה תעשייתיות בלחץ משמשות לניקוי יסודי של משטחים תעשייתיים מכל הסוגים. הם משמשים בתעשיות שונות כגון מזון, תרופות ורכב.

מכונות כביסה תעשייתיות משמשות לניקוי משטחים תעשייתיים. ניתן לשכור או לקנות אותם בהתאם לצורך.

כללי שימוש במכונות שטיפה בלחץ

מכונות שטיפה בלחץ הן דרך מצוינת לנקות את הרצפות שלך. הם גם דרך מצוינת לנקות את המכונית, הסירה ומשטחים אחרים.

הכלל הראשון של שימוש במכונת שטיפה בלחץ הוא ללבוש תמיד ציוד בטיחות. זה כולל משקפי מגן, כפפות והגנה על אוזניים. הכלל השני הוא לעולם לא להשתמש במכונת שטיפה בלחץ על כל דבר שאינו בטוח במים. זה כולל עץ או כל חומר אחר שעלול להיפגע ממים. הכלל השלישי הוא לקרוא תמיד את ההוראות לפני השימוש במכונת שטיפה בלחץ בפעם הראשונה.

סוגי מכונות שטיפה בלחץ

מכונות שטיפה בלחץ משמשות לניקוי מגוון משטחים. הם משמשים גם להסרת לכלוך, לכלוך ומזהמים אחרים מפני השטח. ניתן לסווג מכונות שטיפה בלחץ לשני סוגים: מכונות שטיפה בלחץ מים קרים ומכונות שטיפה בלחץ מים חמים (קיטור).

בלחץ מים קרים משתמשים במים קרים לניקוי פני השטח. מכונות אלה זולות יותר ממכונות שטיפה בלחץ מים חמים, אבל הן לא מספקות כוח ניקוי רב כמו מכונות שטיפה בקיטור. מכונת שטיפה בלחץ מים חמים משתמשת במים חמים כדי לנקות את פני השטח והן מספקות כוח ניקוי רב יותר מאשר מכונות שטיפה בלחץ מים קרים.

כללי בטיחות בשימוש במכונות שטיפה בלחץ

מכונת שטיפה תעשייתית העובדת בלחץ, זו דרך מצוינת לניקוי רצפות מפעלים, יחד עם זאת מכונות מסוג זה עלולות להיות מסוכנות אם לא משתמשים בהן כראוי. להלן מספר כללי בטיחות שכדאי להקפיד עליהם בעת שימוש במכונות שטיפה בלחץ:

  • ללבוש תמיד ציוד מגן כגון כפפות, משקפי מגן ומגן אוזניים.
  • לעולם אל תשתמש במכונת שטיפה בלחץ על משטח קפוא או בגשם.
  • הרחק ילדים וחיות מחמד מהאזור שבו אתה מנקה.
  • לעולם אל תכוון את הזרבובית כלפי עצמך או כלפי מישהו אחר.
  • כבה את החשמל לפני חיבור או ניתוק צינורות כלשהם.
  • מכונות שטיפה אלחוטיות בלחץ

מכונות שטיפה אלחוטיות בלחץ הן דרך מצוינת לחסוך זמן וכסף. הם גם ידידותיים לסביבה מכיוון שהם לא משתמשים במים.

מכונות שטיפה בלחץ ללא חיבור לברז

מכונות שטיפה בלחץ מחוברות בדרך כלל לברז או צינור. אבל יש כמה דגמים שניתן להשתמש בהם ללא כל חיבור לברז. דגמים אלו נקראים מכונות שטיפה אלחוטיות והם מושלמים לשטיפת רצפות לתעשיייה כמו מסעדות, בתי מלון ובתי חולים. ניתן לשכור אותם גם מחברות המספקות אותם כשירות עבור לקוחותיהם.

מכונה לשטיפת רצפות בלחץ ניידת

מכונות שטיפה ניידות על בסיס לחץ, הן קלות לשימוש וניתן להשתמש בהן בכל מקום. ניתן גם לשכור מכונת שטיפה אחד ליום או לקנות אחד לבית שלך.

מכונת שטיפת הרצפה הניידת היא דרך מצוינת לנקות את הרצפות שלך ללא צורך בשכירת מישהו או השכרת מכונה מהחנות. זה קל לשימוש ואתה יכול לקחת אותו איתך לכל מקום שאתה הולך.

מכונות שטיפה בלחץ קיטור

מכונות שטיפה בלחץ קיטור הן סוג של מכונת שטיפת רצפות תעשייתית המשתמשת בקיטור לניקוי הרצפה. הם משמשים בתעשיות כמו עיבוד מזון, תרופות ובתי חולים.

מכונות כביסה תעשייתיות של מכשיר אדים אדים משמשות לניקוי רצפות במפעלים ובמסגרות תעשייתיות אחרות. הם משתמשים במים חמים מעורבבים באדים כדי לנקות את הרצפות. המים החמים מחוממים על ידי דוד או מערכת חימום אחרת ולאחר מכן מערבבים עם האדים ליצירת תערובת שמתיזה על הרצפה באמצעות צינור או זרבובית.

תיקון מכונות שטיפה בלחץ

תיקון של מכונות השטיפה בלחץ הוא תהליך שנעשה על מנת להבטיח שמכונת שטיפה בלחץ תקין. גם תיקון מכונות שטיפת רצפות תעשייתיות ומכונות שטיפה תעשייתיות בלחץ נעשה על מנת לוודא שהן תקינות.

תהליך תיקון מכונת שטיפה בלחץ כולל בדיקת משאבה, בדיקת צינור, בדיקת מנוע ובדיקת שסתומים. תהליך תיקון מכונת שטיפת רצפות תעשייתית או מכונת שטיפה בלחץ תעשייתית כולל בדיקת נזילות, החלפת חלקים בלויים והקפדה על אטימות כל החיבורים.

חברת מן מכונות ניקוי – פתרונות מבריקים לניקוי תעשייתי. חברתנו מספקת את כל פתרונות הניקוי לתעשייה בהתאמה מלאה לדרישת הלקוח.

חברתנו אחראית על יבוא, שיווק ומתן שירות למכונות ניקוי תעשייתיות כגון מכונת שטיפה תעשייתית, מכונת שטיפה לרצפה, שואב אבק תעשייתי, מטאטא כביש, מכונת פוליש וכו'. 

כמו כן חברתנו מספקת שירות השכרת מכונות שטיפה לפי הדרישה. 

לפרטים נוספים צרו קשר עם מן מכונות ניקוי.



מחפשים פתרון ספציפי? ניתן ליצור איתנו קשר בטלפון: 073-3245370

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם



    x
    סייען נגישות
    הגדלת גופן
    הקטנת גופן
    גופן קריא
    גווני אפור
    גווני מונוכרום
    איפוס צבעים
    הקטנת תצוגה
    הגדלת תצוגה
    איפוס תצוגה

    אתר מונגש

    אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

    סייגי נגישות

    למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

    רכיב נגישות

    באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים. רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.