מהי מכונת שטיפה בלחץ וכיצד היא פועלת

מכונת שטיפה בלחץ

גם אתם מחפשים מכונת שטיפה עבור העסק או המפעל שלכם, ואתם לא יודעים באיזו מכונה לבחור על מנת לענות על כל הצרכים והרצונות שלכם? ייתכן כי שמעתם על מכונת שטיפה בלחץ, אך אתם לא בדיוק יודעים למה הכוונה ומה מכונת שטיפה בלחץ יכולה להעניק לכם ברבדי הניקיון להם אתם נדרשים. במיוחד בשבילכם! קבלו את כל המידע המקיף על מכונת שטיפה בלחץ, שיכולה להתאים בדיוק לעסק שלכם.

קצת על מכונת שטיפה בלחץ

מכונת שטיפה בלחץ היא המילה האחרונה בשוק מכונות השטיפה שקיימות בשוק, כיוון שהיא מסתייעת בטכנולוגיות מתקדמות שמעמידות אותה בקדמת הזירה הטכנולוגית. ולכן, עסקים רבים רואים במכונת שטיפה בלחץ את הבחירה האולטימטיבית לצורך ניהול מערך הניקיון בעסק שלהם, ובכך הם רותמים את הטכנולוגיה למטרות הניקיון העסקיות שלהם.

איך מכונת שטיפה בלחץ עובדת?

למעשה, מכונת שטיפה בלחץ עובדת על בסיס של מנוע אשר ממצה את יכולות המים. כלומר במכונה שמופעלת על חשמל, קיים צינור לחץ אשר דרכו ניתן להתיז לצרכי הניקיון השונים. הצינורות המיוחדים שמפעילים את המכונה, הם כאלה שיש להם יכולת עמידות גבוהה בלחץ של מים, כאשר פעמים רבות ניתן לכוונן גם את כמות המים וגם את גובה הלחץ, בהתאם לצרכי הניקיון הספציפיים שנדרשים בכל עת מן המכונה. בנוסף, על מנת שהמכונה תוכל לעבוד למשך זמן ארוך, מבלי שהמנוע יתחמם וחלילה יתפוצץ או ייהרס, מכונת השטיפה בלחץ מכילה בתוכה גם מערכת נלווית שתפקידה הוא לקרר את המנוע לאורך פעילות המכונה.

אופן הפעולה של מכונת שטיפה בלחץ

במסגרת הפעילות של מכונת שטיפה בלחץ, המים אשר מגיעים אליה מן המקור החיצוני נשאבים בעוצמה בעזרת המשאבה הייעודית שמותקנת במכונת שטיפה בלחץ ומופעלת באמצעות כוח המנוע. כאשר המים שנשאבו באמצעות המשאבה, מוזרמים בעוצמה אל עבר הצינור אשר בסופו ניצב זרנוק ההתזה. בקצוות הצינור מותקנים שסתומים אשר נועדו להגדיל את הלחץ שמופעל על המים ובכך להוביל לעבודת ניקיון מיטבית. 

מכונת שטיפה בלחץ במים חמים או מים קרים?

ניתן למצוא מכונת שטיפה בלחץ אשר מופעלת בלחץ של מים קרים, לעומת מכונת שטיפה בלחץ שמופעלת על לחץ של מים חמים. ההבדל ביניהם הוא במטרה הסופית לה מיועדת מכונת השטיפה. מכונת שטיפה בלחץ על בסיס מים קרים מתאימה בעיקר לניקוי שטחים רגילים אשר אינם מתלכלכים מידי אלא רק מתמלאים באבק או באלמנטים שנובעים משימוש שוטף ואנושי. לעומת זאת, מכונת שטיפה בלחץ שמופעלת על בסיס מים חמים, מתאימה לניקוי אינטנסיבי עבור שטחים מורכבים, שמכילים בתוכם לכלוכים קשים, צבע, בנזין ואפילו חומרים שקשה במיוחד להסיר אותם ורק מכונת שטיפה בלחץ שמופעלת בעוצמה על בסיס מים חמים יכולה להתמודד איתם בכבוד.

למה להשתמש דווקא במכונת שטיפה בלחץ?

מכונות שטיפה בלחץ מאפשרת עבודה זמינה ואיכותית, ללא הפעלה של לחץ פיזי מרובה. בעזרת המכונה עבודת הניקיון נהיית הרבה יותר קלה ואפשרית עבור צוות הניקיון, אשר מה שנדרש ממנו זה רק לכוון את עוצמת ופעולת המכונה בהתאם לטווח הניקיון הרצוי. למעשה, בעזרת מכונת שטיפה בלחץ נחסכים גם אנשי צוות ניקיון וגם משאבים כספיים.

הסרה של כתמים קשים בעזרת מכונת שטיפה בלחץ

בגלל הלחץ הרב שהמכונה יכולה להפיק, בשונה ממכונות שטיפה אחרות – מכונת שטיפה בלחץ מסוגלת להסיר אף כתמים קשים במיוחד. ולכן, היא יכולה להחליף שימושים של מכונות שונות אשר אולי חזקות בניקוי שוטף ויום יומי, אך קשה להן להתמודד עם כתמים קשים להסרה. בעזרת מכונת שטיפה בלחץ כל כתם שהוא יוכל להיות מוסר בקלות, במהירות ובאופן בטיחותי ואיכותי.

הספק מנוע רחב היקף של מכונת שטיפה בלחץ

מכונת שטיפה בלחץ מכילות הספק רחב היקף של המנוע אשר מותקן בהם, במיוחד אם הן כוללות גם מערכת קירור שמיועדת בעיקר עבור ניקיון ארוך במיוחד או של שטחים גדולים במיוחד. המנוע מסוגל לאפשר עבודה של כמה שעות ברצף, כאשר הספק המנוע של מכונת שטיפה בלחץ מתאים גם עבור שטחים גדולים במיוחד, גם כאשר האנרגיה מתבזבזת על כתמים קשים להסרה או לניקוי. בנוסף, הספק מנוע גבוה יותר מאפשר גם לחץ מים גבוה יותר אשר תורם לאיכות הניקיון וליכולת להתמודד גם עם לכלוך קשה במיוחד.

ניקוי יסודי במיוחד

ניקוי באמצעות מכונת שטיפה בלחץ מאפשר ניקוי יסודי במיוחד בכל רחבי המשטח, כך שלאחר השימוש במכונה השטח מבריק ומצוחצח ברמה הגבוהה ביותר שניתן. התוצאה של שימוש במכונת שטיפה בלחץ היא משטח מבריק ונעים, אשר ניתן לשימוש בראשיתי עם ריח מבושם וחשק לעבודה מחודשת. כך, שאם גם אתם מעוניינים במשטחים שמנוקים לעומק ובצורה יסודית ואיכותית, מכונת שטיפה בלחץ היא הפתרון עבורכם.

מן מכונות ניקוי – למכונות שטיפה בלחץ מובילות

אצל חברת מן מכונות ניקוי, גם אתם תוכלו להתרשם ממגוון רחב של מכונות שטיפה בלחץ, המיועדות עבור שימוש תעשייתי ארוך טווח. כבר מעל 25 שנה מעניקה חברת מן מכונות ניקוי פתרונות ניקוי מבריקים ומתקדמים, אשר מסייעים לאלפי עסקים בסקטור התעשייתי לבצע את עבודות הניקיון שלהם בצורה הכי יעילה, חסכונית ואיכותית.

לסיכום

מן מכונות ניקוי טומנת בתוכה יתרונות רבים, והיא מתאימה לניקוי מאסיבי בנישה התעשייתית, כאשר יש לה יכולת להתמודד גם עם משטחים מורכבים או כתמים קשים במיוחד.

חברת מן מכונות ניקוי – פתרונות מבריקים לניקוי תעשייתי. חברתנו מספקת את כל פתרונות הניקוי לתעשייה בהתאמה מלאה לדרישת הלקוח.

חברתנו אחראית על יבוא, שיווק ומתן שירות למכונות ניקוי תעשייתיות כגון מכונת שטיפה תעשייתית, מכונת שטיפה לרצפה, שואב אבק תעשייתי, מטאטא כביש, מכונת פוליש וכו'. כמו כן חברתנו מספקת שירות השכרת מכונות שטיפה לפי הדרישה. 

לפרטים נוספים צרו קשר עם מן מכונות ניקוי.



מחפשים פתרון ספציפי? ניתן ליצור איתנו קשר בטלפון: 073-3245370

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם



    x
    סייען נגישות
    הגדלת גופן
    הקטנת גופן
    גופן קריא
    גווני אפור
    גווני מונוכרום
    איפוס צבעים
    הקטנת תצוגה
    הגדלת תצוגה
    איפוס תצוגה

    אתר מונגש

    אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

    סייגי נגישות

    למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

    רכיב נגישות

    באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים. רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.